Misyon & Vizyon

Misyon & Vizyon

Vizyonumuz

Her firmanın olduğu gibi Sandavic Kralı markasının da önemli, ulaşılabilir hedefleri var.  Hedefimiz memleketimizin her ili, ilçesinde olmak Türkiye Cumhuriyeti’nde ulaşmadığımız yer bırakmamaktır.  Yapacağımız yatırımlarımızı iş geliştirmemiz ve ülkemiz için kendi vatandaşlarımız ile yapacağız ki İstihdam sağlayabilelim ve ülkemiz kalkınsın.  Şu an 26 şubemizden 170’ten fazla aile evine ekmek götürüyor, toptancılarımız, tedarikçilerimiz ve birçok çalışanımız ile büyük bir aileyiz. Bu çok güzel bir zincir, mümkün olduğu kadar elimizden gelenin hep bir fazlasını yapmaya çalışıyoruz markamız için, hep birlikte bir bütün halde çalışıyoruz ki daha büyük bir aile olalım. Amacımız markamızı en iyi şekilde büyütmek, sıfırdan tamamen yerli sermaye ve desteksiz kurduğumuz büyüttüğümüz markamızın bir parçası da siz olun ve hep birlikte büyüyelim.

 

Misyonumuz

Sandavic kralı ailesi olarak dünyada bir Türk markası neden fastfood sektöründe lider markalardan bir tanesi olmasın diyerek yola çıktık. Bu süre zarfında da gerek yaptığımız ulaşılabilir ürünler. Kaliteli hizmet. Güler yüzlü eğitimli personellerimiz tarafından on binler hatta yüzbinlerce insana hizmet ettik. Hepsinin yüzündeki gülümsemeye yemekleri bittikten sonra ekibimize ettikleri teşekkür ve gözlerinde ki parıldama bizi çok mutlu etti. Bu sektörde kendimizi kanıtlamak için epeyce yol kat ettiğimizi düşünüyorum altyapımız olsun şubelerimize verdiğimiz.

Destekler olsun gerek ise marka sahibimiz onur elmalının sürekli olarak ar-ge çalışmaları ile menümüzü aktif olarak güncel tutması da açtığımız şubeler in iyi bir noktaya gelmesinde katkı sağlamaktadır. Yapacağımız işler ve açılacak tüm şubelerde titizlik ve hassasiyet ile aynı performansımızı devam ettiriyoruz. Önemli olan bizler değil markamızın büyümesi daha doğrusu ailemizin sağlam adımlar ve temel ile büyümesiydi 2021 yılının ortalarında iyi bir ivme yakaladık ve 8 şubeden 26 şubeye ulaştık. Ve önümüzdeki yıllar da hedeflerimize ulaşacağız siz değerli yatırımcı &yatırımcı adaylarımız ile birlikte. Hedefimiz 2023 yılının ortalarında 50 şube olmak. 2025 hedeflerimizde kendimizi Türkiye’nin en iyi büyüyen İnnovasyona değer veren ve en az 10 ülkede faaliyet gösteren global bir marka olarak görüyoruz.

Benzer İçerikler